Geçen ay yayıncıların aldığı bandrollerin yüzde 8.9’unu yetişkin kültür yayımları, yüzde 8.5’ini yetişkin kurgu edebiyat yayımları, yüzde 8.6’sını çocuk kitapları, yüzde 0.6’sını gençlik kitapları, yüzde 3.7’sini inanç yayımları, yüzde 1.7’sini akademik yayımlar, yüzde 1’ini ithal kitaplar, yüzde 67’sini ise eğitim yayımları oluşturdu.
Related Posts
Gezegendeki en pahalı hamburger: Altınla kaplı ve havyarla doldurulmuş hamburgerin fiyatı dudak uçuklatıyor
Altına sarılı ve havyarla süslenmiş dünyanın en pahalı hamburgeri gurmelere 5.000 avroya mal olacak.Hollanda'da tadılabilir.…
Muz ya da Elma Değil! En Sağlıklı 3 Meyve Bakın Nelermiş
Muz, elma ya da armut gibi meyveler, şekerli yapıları nedeniyle vücutta salgılanan insülini hızlıca yukarı…
Avrupa’da yaşayan Türklerin Kapıkule’den geçişleri başladı
Avrupa’nın farklı ülkelerinde yaşayan Türkler yaz tatili için Türkiye’ye geliyor. Gurbetçilerin Kapıkule’den geçişleri başladı. İsveç’ten…
“Sırtlan Bilgisi” fotoğraf sergisi açıldı
Adıyamanlı depremzede ve fotoğraf sanatçısı Onur Polat’ın “Sırtlan Bilgisi” adlı fotoğraf sergisi açıldı. Geliri 6…