Geçen ay yayıncıların aldığı bandrollerin yüzde 8.9’unu yetişkin kültür yayımları, yüzde 8.5’ini yetişkin kurgu edebiyat yayımları, yüzde 8.6’sını çocuk kitapları, yüzde 0.6’sını gençlik kitapları, yüzde 3.7’sini inanç yayımları, yüzde 1.7’sini akademik yayımlar, yüzde 1’ini ithal kitaplar, yüzde 67’sini ise eğitim yayımları oluşturdu.
Related Posts
Giray Altınok ‘Prens’i anlattı: 15 dakikada bir el değiştiren ülke mi olur?
Giray Altınok, Aslı Tandoğan ve Serdar Orçin ile 'Prens'i konuştuk.
Maraş’taki Mayam şerbeti tezgahı gündem oldu: Burası Hindistan mı?
Kahramanmaraş’ın vazgeçilmez lezzetlerinden biri olan Mayam şerbeti, sokakta satıldığı tezgahla sosyal medyada büyük yankı uyandırdı.…
Antalya’da Bizans-Roma Dönemi’ne ait kırsal yerleşim kalıntıları bulundu
Antalya'nın Kemer ilçesinde yol yapımı sırasında Bizans- Roma Dönemi'ne ait kırsal yerleşim kalıntıları tespit edilince…
Kansere yakalandığı iddia edilen Ediz Hun’dan açıklama
Kansere yakalandığı iddia edilen Yeşilçam'ın usta ismi Ediz Hun sağlık durumuyla ilgili sosyal medya hesabından…